ISO 9001 и маркетинг

Дали квалитетот на системот за управување може да му помогне на маркетингот?

Спротивно на тоа, маркетинг мора да создаде услови за управување со системот за квалитет. Важно е како квалитетот е гледан од страна на клиентот. Има многу области каде добавувачот е доволен за исполнување на барањата согласност со стандардите за производите, сепак неопходно е да се има во предвид дека корисникот го гледа како квалитетот не само производот, но, исто така, го оценува и квалитетот на услуги и комуникацијата. Во многу области на стандардизирани барања за стандарди за квалитет, не постои или се недоволни да одговорат на современите трендови.
Затоа, клучниот фактор е во организацискиот маркетинг информационен систем, кој овозможува управување да ги преземе вистинските стратешките одлуки на иновации и производствени процеси, на пример, само промени за подобрување на квалитетот. Аудитите се фокусираат на процесите на маркетинг, оценка на нивната ефективност и ефикасност, интеграција со квалитетот на системот за управување, а особено грижата за клиентите. Во случај на мали организации не мора да се создаде специјализирани маркетинг процеси, доволно е да во организацијата се воведе начин на размислување, фокусирајќи се на клиентите и да ја подобри внатрешната комуникација. Добар квалитет систем за управување е оној што може да се прилагоди флексибилно на барањата на маркетинг.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

Shared hosting is usually found with cpanel hosting on most hosting companies. Always check out hostmonster review and bluehost review before making any hosting purchase.
loading